duminică, 13 aprilie 2008

Asta da casnicie!


Cotidianul de mare senzatie Cancan a publicat in numarul de astazi o stire absolut fermecatoare. Pentru a fi sigur ca nu-l inseala, ca este intotdeauna disponibila si ca nici nu cere bani de buzunar, un "castravete" de la sud de Dunare s-a insurat cu o capra. Cititi mai jos, integral, aceasta capodopera literara.


Un fermier din Plovdiv s-a casatorit cu o capra, la un targ de animale organizat in localitate. Stoil Panayotov, in varsta de 54 de ani, a decis sa-si ia drept consoarta pe capra Elena, de opt ani, dezamagit de convietuirea alaturi de cele trei neveste dinainte. "Am avut parte de trei mariaje esuate. Niciuna dintre nevestele mele nu m-a iubit cu adevarat si nici nu m-a facut sa ma simt un barbat implinit. In plus, toate trei au fost extrem de artagoase si cicalitoare", a povestit bulgarul. "Cu Elena a fost dragoste la prima vedere. Desi lumea crede ca nu sunt in toate mintile, eu sunt convins ca acum voi fi cu adevarat fericit. Nu ma va bate nimeni la cap", a adaugat el. Cu ultima sa partenera de viata, Maria, Stoil a fost insurat noua ani si marturiseste ca dupa despartirea de ea i-a fost foarte greu sa-si gaseasca o noua iubita. "Am suferit enorm si m-am izolat de lume, pentru ca mi-am pierdut increderea in cei din jurul meu. Oamenii au atat de multe pretentii de la mine, dar ceea ce mi s-a oferit in schimb a fost extrem de putin. De exemplu, niciuna dintre neveste nu mi-a facut vreun copil, in timp ce Elena a fatat pana acum de trei ori, dupa cum mi-a spus fostul proprietar", a mai spus fermierul bulgar.

2 comentarii:

Halaicu spunea...

Bai, ca s-a dat baiatul pe capre inteleg... Dar unele mai frumoase nu gasea si el?!? Cu naspetele alea umbla???

Violatorul Carpatin spunea...

Halaicule, dragostea nu are limite. Pe tine cand te mai citesc?