joi, 25 septembrie 2008

La meci

Violatorul Carpatin s-a intors! Si nu oricum, ci cu o noua aventura plina de suspans si, evident, fara happy end... Pentru unii.

Decor: Terasa Bordo de la Stadionul Tineretului. 12 mese pline ochi datorita derby-ului dintre Insulele Feroe si Romania. La una dintre ele stau eroii.
Personaje: Violatorul Carpatin, Tony, John si doo prietene despre care nu spun ca sunt p...., si o picolita.

Toti se uita cu satisfactie la spectacolul oferit de Piti si compania fara sa scoata o vorba. Evolutia baietilor creeaza o stare de incordare, specifica marilor intalniri, asa ca toata lumea este concentrata asupra plasmei. Toata lumea mai putin Violatorul, bineinteles! Asa cum se stie, Violatorul poseda calitati psihokinetice (haha, v-am spart!). Adica poate citi gandurile, blondelor. Deci, sa purcedem!

Incepe meciul:

Min 1
Tony: Piturca asta e prost rau! O fii jidan?
John: Ce noroc ca nu sunt cu prietena. Mai vad o tata, un cur, mai beau o bere fara alcool...
Prietenele: Ah, daca stiam ca e meci mai bine nu veneam. Iar o sa vorbeasca astia numai de fotbal!
Violatorul: Baga-mi-as pula, l-a bagat titular pe Marius Niculae.

Min 41
Tony: Ce meci de cacat! Sa vina pauza sa le explic astora cum a fost cu procesul de la Nurnberg.
John: Frate, ce buna e chelnerita aia. Mama ce i-as face... Ia sa-mi mai iau o bere ca s-o vad mai de-aproape. Cred ca n-are chiloti pe ea.
Prietena 1: Ia uite-l pe John ce se holbeaza la toapa aia! Ce taranca, poarta pantaloni cu dungi si tricou in carouri.
Prietena 2: E chiar dragut Lobont...
Violatorul: Baga-mi-as pula in Niculae. Si in nevasta-sa!

Min 59
Tony: Ce naiba au astia de nu vor sa vorbeasca despre WWII? Cred ca n-au habar. Sau or fi jidani?
John: M-am indragostit! Ii dau cartea de vizita si o cer de sotie. Ce zici coite? (se uita spre Violator)
Prietenele: Ce plictiseala! Nu mai iesim niciodata cu astia. Tony are o problema psihica, John e obsedat sexual, iar Violatorul le are pe amnadoua plus multe altele. Gata!
Violatorul: Gooooooooool!!!!! Bine Cocis! Niculae, sa-ti dam la muie! John, e buna, dar nu mai visa. Macar s-o futi tu...

Min 90
Tony: Pentru a intelege ce este Masoneria trebuie sa ne raportam la relatia biblica dintre Bine si Rau. Aflam, din Biblie, ca singurul scop al omului din viata sa de pe pamant este mantuirea.
John: (Dupa ce ii da cartea de vizita picolitei)Haha! Fut in seara!
Prietenele: Hai acasa!
Violatorul: Bine ca i-am batut si cu prostul ala de Nicuale in teren... Acum sa ma ocup de lucruri mai importante.

Bineinteles, fetele au plecat imediat. Au ramas doar baietii. S-a vorbit despre pizde, dar cel care a futut a fost tot Violatorul. Pe picolita. ;)

6 comentarii:

Alex Florescu spunea...

loooool! bine-ai revenit ma nene, ca nu m-am mai spart de multisor de ras! :))))))
senzational. Auzi, zi-i lu Tony ca-mi bag pula-n masoni, ca am lucrat pentru unii si sunt niste muisti! le-am luat calculatorul din firma ca aveau sa-mi dea bani

Violatorul Carpatin spunea...

Pai si Tony e de partea ta. Numai ca el are si unele probleme psihice. Tu ai?

Alex Florescu spunea...

Nush... tu ce zici?

George spunea...

Bai, al dracu John asta. Tony, ca Tony, dar eu as vrea sa-l cunosc pe John...

Violatorul Carpatin spunea...

George, il cunosti. Si inca foarte bine.

antistelistul infocat spunea...

pentru george:
normal ca vrei sa-l cunosti pe john, doar nu esti nebun sa vrei amnunte depre picolita sau blonde.

pentru violator:
inteleg ca te lauzi ca ai futut-o pe "toapa aia! Ce taranca, poarta pantaloni cu dungi si tricou in carouri" vai steaua ta. hahaha